www.sherane.loxblog.com
www.sherane.loxblog.com
**شـــــــــــــعرانه**مـــــــــــن ودلــــــــنوشته هام و شــــــــــعرام


مرد رویایی...

سهم من از این زندگی نامردمی بود

دیریست به تقدیر خود بی اعتنایم

یک عمر می خواهم کنار تو بمانم

بگذار پابند تو باشد اشکهایم

این یک غزل را محض چشمان توگفتم

شاید بخوانی از نگاهم حرفهایم

وای از غرورم زیر این آوار احساس

له شد میان ناله شب گریه هایم

شایدتویی تنها دلیل بودن من

ای مرد رویاهای بی چون وچرایم...



نظرات شما عزیزان:

ترسو
ساعت20:34---5 خرداد 1392
سلام الی جون
یه انتقاد از این شعرت دارم
به نظرم خیلی مستقیم رفتی سر اصل مطلب
باس کاری میکردی خواننده حدس بزنه که مرد رویایی وجود داره ...
قلمت وزین دلت نترس باشه


darya
ساعت14:35---5 خرداد 1392
عزیزم عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی تبادل شیم

رضا هستم میدونی که سکوت سردم
ساعت0:56---3 خرداد 1392
بگم چی الهه الی الهام عزیزم ابجی دوست نمیدونم اما شخصیتت را دوست دارم مورد احترام منی بیخیال شعرات خیلی به دل میشینه

چرا برگشتی دوباره ،دلم به غم نشسته
برگشتی چی بشه همه چیز گذشته
فکر کن منم مثل همه یکی غریبه
یا که تصویری مبهم که چشمت به خواب دیده
دیگه هرگز نمی خوام به عشق برگردم
به زخمهای قدیمم به سختی خو کردم
اشتباه اگه فکر میکنی هنوز به تو دل دارم
یا که هنوز براتو دلتنگ و بی قرارم
اون قلب سابقم مرد و خودم خاکش کردم
همون جاکه اول بار دیدمت دفنش کردم
اگه باور نداری برو سرخاکش بشنو صدایش
از درد تو بیچاره هنوز بلنده گریه هایش
طفلی دردی که کشیده بی انتها بود
تنها شکایتش فقط به خدا بود
منم کم بارش نکردم، با یادت آزارش دادم
رسم بی وفای را بعد تو به یادت یادش دادم


میدونم به پا شعرات نمیرسه اما هدیه من به تو هستش این اخرین شعر منه که تو میدونی شاید هم ندونی مخاطبش کیه
بهم سربزن ردنگاهت بر خط خطیهایم را دوست دارم خانم دکتر


سعید222
ساعت13:37---2 خرداد 1392
سلام وبلاگت خوشمل بود به منم سر بزن

با افتخار لینک شدی اگه خواستی منو هم لینک کن

راستی به این داش حامد ماهم سربزن


فاطمه
ساعت18:21---1 خرداد 1392
وبلاگ توپی داری خیلی باحاله ایوووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووول

مریمی
ساعت22:22---31 ارديبهشت 1392
اجی جونم همه شعرات قشنگن بزنم لایک رو افتخارت

حامد 051
ساعت19:01---27 ارديبهشت 1392
سلام شما که به ما سر نمیزنی من سرزدم نگی بی معرفتم دوست دارم انشالا موفق باشی تو کل زندگیت ن فقط وبلاگت[قلب شکسته] خداکنه منو یادت باشه

رامین اهورا
ساعت19:19---24 ارديبهشت 1392
تا مسافر رفت،
خانه از پشت صدا زد او را!
جاده در دل،به رسیدن خندید...
آسمان از تپش باغچه نقاشی کرد؛
تا مسافر رفت،کاسه ای آب به پشت سر تنهایی او پاشیدم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:,

|
 


سلام.به وبلاگ من خوش اومدین.اسمم الهامه28سالمه.عاشق شعرم نشد که شعراموچاپشون کنم واسه همین گذاشتم تووبلاگ تاشمابخونین ونظربدین.خوشحال میشم ازنظرتون استفاده کنم.یکم غمگینن ولی شما همیشه شاد باش وبخند.بقول یکی: روزای سختم که تموم شه میزنم رو شونه خدا ومیگم جنبه رو حال کردی!!

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

elham

 

هفته سوم بهمن 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته دوم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392

 

ياد تو.........
تو رفتي
***
باز کن پنجره را..
تولد..
نفرین به ...
دوستت دارم.........
مراصدابزن...
برای تو...
جبرتقدیر.....
گلایـــــــــــــــــــه دارم..
گریه کردم..
نوشته ام برای تـــــــــــــــــــــــــــو..
حالم اصلا خوش نیست!!
ای مهربان....
مرد رویایی...
دلم گرفتــــــــــــــــــــــــــــــه..
رویش..
**دلنوشته**
خداحافظ...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.sherane.loxblog.com و آدرس sherane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ گلها
فرشته آرامش
درهم برهم
اون هم رفتــــــــــــــــــــــــ
چون میگــــــــــــــــــذردغمـــــــــــی نیســـــــت
یه دخترعاشقــــــــــ
نواسه رستم
عشق اول...
اینجاهمه چی درهمه..
قلب من.....قصه تلخ....
محبت هم قدیمی شد.......
عشق بی پایان
اهوراهنر
لیریک
دانلود براي شما
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 33412
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 143
تعداد آنلاین : 1


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->